Fashionmarket

I eftermiddag bär det av till Borås, ovanligt? Nej, men anledningen är. Det är Fashionmarket i det gamna väveriet. Hm, för det vet jag vart det ligger? Aja, vi kommer faktiskt missa modevisningarna och liknande, men shoppingen kommer vi då inte missa. Speciellt ine jag och fyndavdelningen!

Fast innan dess blir det till att skrapa ihop lite mer pengar och jobba en stund åt Ida som inte mår speciellt bra, hon bara måste bli frisk innan söndag. För vad blir julfesten annars? Inte så kul! Visserligen ska ju resten av jobbet dit, men ändå. Hon ska med!

Och nu över till det lite allvarligare. Jag är påväg i ett normt återfall, jag ser mig själv i spegeln och börjar nästan gråta. Det hjälper inte hur mycket jag får höra det från andra, jag vet att det jag ser inte är sant. Men hur ocerkligt det än kan tyckas för er är det helt verkligt för mig. Jag känner mig som de som var på TV i förrgår, de som blev lyfta ur sina hus för att benen inte orkade bära dem mer. Och jag orkar ju knappt dansa, det suger. Min livsglädje tas ifrån mig för att jag mår som jag mår. Exakt nu ser jag gravid ut, inte okej. Men jag får käpa och slåss vidare. Någon gång går det över, hoppas bar ainte jag går upp till det jag vägde innan då. Jag måste börja leva efter The secret, jättebra faktiskt. Allting ska ses positivt, och ju mindre man tänker på saker, både positiva och negativa destå mindre komer de till en. Så om jag bara tänker att jag kan äta, det gör inte någonting och verkligen tror på det. Då blir det så! Off we go!

Kommentarer
Postat av: Sveriges gladaste man

Oj, oj...åker man frivilligt till Borås? Jag hoppas du får bra betalt S FAst det är klart bor man i Gäsene så är det storst´n Borås som gäller. Fin blogg du har vännen, lite avtryck här och där och kul bilder. Kommer nog tillbka för att höra hur vädret var i Borås

Kram pappa B

2008-11-28 @ 09:01:07
URL: http://www.ojohan.blogspot.com
Postat av: s

Nej men guud må inte så! du är jätte vacker på alla sätt och ser inte gravid ut någonstans!

Puss!

2008-11-28 @ 14:29:37
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0