Gårdagen

Vi började som tidigare nämnt hemma hos Nathalie, skrattade mycket åt hennes katt. Det kommer senare en liten film där i från med. Tittade lite på Idol, och ja vad vi nu mer såg på innan vi satte oss på 21an in mot stan. Eller ja,. vi kom till Bulycke innan vi fick vända för att hämta Nathalies leg. Inte okej att glömma!
Men att vi sedan blev inkörda av hennes far var ju ganska bra, då kom vi in tidigare än vad som skulle blivit. Men poff hade de ändrat från 20 till 22 på Parklane, så vi begav oss till BLVD för att se ifall det var värt. Sedan råkade jag komma på att jag hade mitt Unique kort så vi gick in 3 för 1, kalas!

Vad som också var kalas var deras nya uteservering, I looove it. Att de har den öppen nu är också jävligt nice, för alla andra stänger ju. Bara den är att rekommendera! Sedan såg hela stället betydligt frächare ut än innan och var mer chill, vilket passade oss utmärkt då vi ville sitta och prata.

Idag bär det av till Liseberg! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kan kolla med chefen min hur allting ligger till. Men du bestämmer själv hur mycket du vill jobba och så, och när du kan jobba. :)

2008-11-15 @ 12:01:23
URL: http://carolinesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0