Idag smäller det.

Idag har jag varit en dålig människa, borde sitta på föreläsningar om stickebitar idag, men jag orkarade inte. Fick hämta min bror i natt och kunde då inte sova. Och sedan ska jag ju faktiskt till östra nu, häsa på Rebecka lite. Hon har ju opererat foten och ligger där i smärtor, så det känns som en bra ide att göra det. För att sedan bege mig till Centralstationen 20 över 3 och möta min lilla sundsvallare, Ansofie. Underbart kommer det att bli, ha rinte träffat henne sedan innan sommaren och nu kommer vi spendera fyra dagar ihop. Roligt roligt!

Ska försöka få med henne till dansen så att jag inte missar ytterligare en Salsa lektion, det har blivit några pga skolan. Sedan är det dags för ett möte vi ska vinna, Frölunda - Timrå. Och jag tänkter inte ta någonting annat än en vinst, speciellt inte nu efter uppehållet! Vi ska vinna punkt.

Nu är det dags att rusa!

Kommentarer
Postat av: Carro

Kunskap och framtid rättare sagt ;)

Fast jag jobbade på den parallella mässan..

PARK EXPO/BAD/IDA

2008-11-13 @ 16:24:06
URL: http://carolinesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0