Jag faller för trycket.

Och även jag faller för grupptrycket och langar en dagens outfit, sedan om det blir så i fortsättningen får vi se. Det får tiden utvisa! Dessvärre hade jag bråttom när den behövde langas och ja, den fick bli som den blev.

Var på Frölunda torg med Mammi idag och skulle köpa sy grejer, men dessvärre blev det inget med det. Hittade inte vad jag skulle ha så får bli att gå till sy affären vid vanilj någon gån gnär jag har tid. Så kan jag sy i allt tyg som jag beställde idag. Oh :)

Och jag mäste börja hålla i mina pengar snart för nu har jag köpt mycket, en väldigt fin klänning från Chicy.se och en bok. Berättar och visar när jag får det. Har även bestämt mig för att jag ska bli ägare till en Miumiu bowbag, kosta vad det kosta vill. Jag ska ha!

Idag blev mina inköp ett enormt sött linne från Paris, Kate and I, och ett diadem från Glitter.




Inte det bästa då jag ska åka exakt nu och hämta Patrik, kul för honom att få se på när jag städar sedan då.

Pälsväst köpt på tradera
Skinnjacka från Carlings
Skärp och strumpbyxor från Asos
Stövlar från Viking.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka fina stövlar du har! Jag har ett par svarta av samma sort. Helt oumbärliga när det är regnigt och trist ute :)

2008-11-08 @ 17:27:25
URL: http://shoesandshoes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0