Rätt ska vara rätt!

Efter sommaren ljöd det plötsligt ”Nordstaden” i högtalarna när fordonen rullade in till Nordstans hållplats, och irriterade göteborgare började ringa in till Västtrafik. För det heter faktiskt Nordstan.

Helt underbart egentligen, att människor orkar engagera sig. Okej, jag har med stört mig på det, för det heter ju faktiskt Nordstan och står det. Men att Västtrafik ska satsa all den tiden och antagligen pengarna på sådant nu när de ska höja priserna är faktiskt förvånande. Strunta i prishöjningen och låt det heta Nordstaden då. Fast vi får väl hoppas att de extra pengar vi betalar för resandet faktiskt går till fungerande bussar som kommer i tid!



Kommentarer
Postat av: malin

eller hur! fatta vad roligt jag har åt de där...

det står en inne på kontoret som det står "Anna rör mig" på :-D

2008-11-27 @ 01:38:16
URL: http://cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0