Så blev det.

Började förfesta med Carro och hennes vänner hemma hos henne, gullade med världens sötaste hund, som vad någon än säger heter Affe pga Alfredsson. Punkt på det! Fortsatte med gräl i telefonen på grund av att en ovärd person skulle ringa mig och bråka. Tur att lilla Affe kom ut i köket och var så söt när jag satt där på golvet och skrek och grät. Och att Palle är så bra på att få folk glada! Men dessvärre förstår jag inte vad människan har för problem, jag tror seriöst att det är de som behöver prata.

Och att de har mage att dra in Johannes i det hela, okej att jag var på spelningen med honom. Men viste jag ens vilken spelning det var jag gick på? Jag hade ingen aning alls, och eftersom Johannes är den han är. Inte ser oss tjejer som jävla objekt man kan göra som man vill med och framför allt trycka ner åt helvete, som en viss annan person verkar tycka är heeeeelt okej. Är det då konstigt att jag umgås med honom? Helt makalöst krig!

Aja, sedan stack vi in till Gretas och partade loss lite. Patrik kom efter ett tag och joinade oss :), kung var det! Sedan sprang jag in i Alice och hon var inte lite kalas, underbara människa! Tyvärr dog min energi ganska fort och jag fick med Patrik hem, haha min cykel är bra! Och vi fick gå upp tidigt igen för att jag skulle arbeta. Och nu har han åkt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0