Sympatier från helt fel håll...

Okej, jag sydde inte klart någonting, för jag blev arg för att jag bara hade svart tråd, sen behövde jag en liten paus för att tänka efter hur jag skulle fixa klänningens rygg vilket jag inte löst ännu men det blir nog bra.

Därefter kom massvis med tankar så för att rensa tog jag en promenad, innan jag snabbt plockade ihop min väska och rusade till dansen.

Träffade även Ingrid en liten stund, eller ja hon sprang efter mig på HM och lyckades få mig att fika med henne. Så trots att mina pengar inte skulle läggas på sådant så blev det så i alla fall. Fick pratat en snabbis innan jag var tvungen att ta 4an till Lackarebäck för Salsamoves och MTV. Och det gick faktiskt någorlunda bra med tanke på hur jag är på danserna.

Sedan fick Nina pratat med mig som hon ville, och hon måste vara en ängel. Jag har inte kunnat prata med någon på riktigt om det, jag har ju sagt en del till vissa, men jag har inte velat för säga för mycket för det har varit känsligt. Och däri finns det så mycket annat som rör sig. Men nu vet jag att jag bara kan säga till henne att jag måste prata om det, vad jag än måste få ur mig. Sedan att jag nästan grät på vägen hem sedan har ingenting med saken att göra, det är bara det att jag fått det bekräftat nu. Att jag är sjuk, och att jag faktiskt måste görsa någonting åt det. Så bara för det tvingade jag i mig massvis med mat när jag kom hem :)


Kommentarer
Postat av: sarra

Men duu.. hoppas du mår bättre iaf.. inte för att ja vet riktigt va det är som är fel, but you'll be all right.. I hope :D

2008-11-06 @ 23:33:05
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0