Fanfanfan

Kräftan.
" Ett gott råd: Om du tvivlar på, att något stämmer, är det kanske redan då en signal på, att det ena eller det andra är fel."

Heja horoskop, jag måste sluta läsa. Men de stämmer ju oftast helbra. Som detta, jag står inför ett vägskäl, där göra det ena eller göra det andra förändrar allt. Jag vet vad jag vill göra, till 110%, men varför ska jag då ändå sitta här och tänka? Varför i helvete ska jag vara en person som tänker så himlans mycket?!

Stäng av-knappen borde finnas på min hjärna exakt nu, annars tar jag massvis med piller så jag inte känner någonting och bara lägger mig ner och väntar på att allt går över. Eller inte.


Stackars Patrik som ska ha en sån jobbig flickvän som bara har ångest hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Moa

Svar: Haha, jag vet inte om du tänker på de men möjligheten finns ;)

JAaaa! stäng-av-knappen skulle jag dyrkat om det fanns en, jag håller helt med :D

Man borde egentligen bara kunna sluta fundera, men icke !

2008-10-16 @ 13:12:06
URL: http://moa-jansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0