Från förnedrade, till förnedrande.

Vad är egentligen Frölundas problem, varför ska det krävas en sådan bottenmatch för att det ska hända någonting över huvudtaget? Tyvärr kan jag inte uttala mig så mycket då jag inte sett någon utav matcherna, varken bottennappet eller kvällens match.

Men någon tändning måste det varit? För hur kan de annars rycka upp sig så? Jag förstår inte, är självklart glad över hur det kan vara så. På måndag får vi se hur resultatet blir, om det bara är en match som alla andra, eller om det är någonting riktigt som pekar uppåt? Tyvärr vet jag inte om jag vågar tro på att det blivit en vändning. Men vi får se.


Och du är bara allmänt dum i huvudet som tror att du alltid kan få som du vill, gnäller och har dig. Slänger ur dig ord som gör att du blir skyldig mig massvis med pengar. Bara för att du inte får som du vill alls längre. Synd för dig måste jag säga, inte för mig i alla fall :)

Någontin som däremot INTE är okej är att en viss person ska åka iväg och inte komma hem på ett tag, det suger och är kasst! Hade jag fått bestämma så hade dem ställt in allt och sagt att du kunde få lov att bara vara hemma istället. Det tycker jag hade varit betydligt bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0