Harrys heter det, punkt slut.

Hej, jag mår jättebra nu. Inte alls rödgråten och bakfull. Jag borde göra som alla säger, och sluta bry mig. Men när någon beter sig så barnsligt är det inte lätt. Fast det orkar vi inte med att dra här, ni som var där ni vet. Ni som inte var där, lär förstå eller helt enkelt få reda på det.

Annars var det underbart, satt och pratade med Johannes, som är typ bäst för att få uttrycka sig som man gjorde när man var liten, drack för mycket och väntade på att bandet skulle spela. Dessvärre var allt skit och det blev ingenting, jag söp bort min bricka, men fick som tur var tillbaka min jacka iaf. Sedan runt på stan lite och hem.

Ska försöka städa och äta lite innan jag beger mig in till stan och hockeyn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0