Massvis med små rubriker istället.

Hur kan man egentligen ha sådan mensvärk?
Jag förstår helt enkelt inte, jag har inte mens men det känns som om någon sticker en kniv i magen på mig. Det går knappt att äta för att jag bara mår illa, allting låser sig och krampar och jag ve tinte vad som händer. Vanlig jävla mensvärk är det antagligen, men ändå skumt är det.

My last potatoe!
Idag var det bestämt, sista potatisen på ett tag blev det, och sista gnuttan ris. Hejdå med det, nu är det kött och grönsaker som gäller. Och massa andra konstiga och läskiga saker som Moa så fint uttryckte det. Får väl se när det kommer med posten, är det bra och fungerar. Då fortsätter jag, annars kan det vara och så får non carbohydrate räcka. Punkt slut!

Det löste sig i alla fall.
Min kära syster var helt enkelt hemma när leveransen av min iPod kom och tog emot den, så nu ligger den inkopplad i datorn och laddas, ska langa över lite filmer senare. Rosa och fin, med you can't start a fire without a spark ingraverat bak. Vackert som få!

Imorgon smäller det!
Frölunda indians - Ottawa senators, imorgon är det dags. Väntan är slut, en halv NHL-match kommer det att bli i Scandinavium. Helt underbart, ingenting att oroa sig för, inga poäng som räknas som Nathalie så fint uttryckte det.
Jag läääääängtar, men först. Plugg, plugg, plugg!


Kommentarer
Postat av: sarra

Haha, okej. Men jag gillar inte at dricka powerdrink.. hihi...



I see I see... men vi fortsatte iaf på touch my body, men kanske inte gör den nästa gång..

2008-10-01 @ 19:10:53
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0