Ottawa

Maha, 1 - 4. Men jag är lycklig ändå :) För var det någonting det var just idag så var det underbart, man kunde bara sitta och njuta. Titta på och allt fick gå som det gick. Inga dommare att störa sig på, dom var av hög klass. Inga jobbiga motspelare, utan helt enkelt NHL-proffs. Och självklart en klack som hittar på så otrotligt roliga ramsor att jag bryter ihop av skratt.

Jag tycker faktiskt att laget klarade sig bra, självklart tror jag inte Ottawa gjorde sitt absoluta, men inte heller släppte de på någonting. Så här tycker jag allt att Frölunda visade vad de går för. Trots förlusten!

Sen finns det vissa andra saker som fick mig att skratta, Nathalie förstår nog vad jag syftar på. Ingen annan behöver veta, det angår inte någon mer.

Mer idag har det varit case skrivning, i princip färdigt och det är bara planeringen av redovisning och powerpoint som är kvar. Men det ska göras på fredag tror jag det var, så det finns det tid till. Speciellt om vi arbetar så pass effektivt som vi gjort det senaste, tyvärr kom jag in till stan vid 6 och hade ingen möhlighet som helst att komma till dansen. Så nu har det missats allt för mycket av det. Verkligen för mycket, nästa vecka är det skärpning. Och då blir det skärpning med pastan med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0