Ruskig helg.

Jag har nog inte haft det fullt upp denna helgen, fredagen var vigd åt en stund i stan, löpning och städning. Det sistnämnda hjälpte inte mycket då det är dags för städning ytterligare en gång, framförallt bland mina kläder.

Kvällen startade med telefonkonferenser, Malin och jag fram och tillbaka, Mats och Purre, jag och Purre. Trots detta tog det år att komma fram till att vi skulle hem till Purre på kvällen, vinpimplande och musik blev det. Med ett relativt tidigt avslut.

Lördagen började med att bli väckt, i mitt anseende väldigt tidigt, då jag försökte vägra gå upp i sådär hundratjugo år. Men tillslut så. Sen att jag i princip somnade på mattan där vi låg resten av tiden har INTE med saken att göra. Därefter var det dags för mig att bege mig till arbetet.

Jag är grym på att göra hamburgare, eeeh nej! Lägger bröden fel och jag vet inte allt. Men roligt var det :) Fast det är det nästan alltid när man är där på kvällen. När jag väl slutat var det bara hem och däcka i sängen.

Idag har jag varit i stan, äntligen fått mig ett par regnstövlar, gröna viking med blommor på, ett par röda jeans och färgpennor. Sedan begav jag mig till Scandinavium för att titta på hockey med Nathalie och Kim, vinst blev det :) Sen att det inte var världens bästa match har inte med saken att göra, men Fidde förtjänade sitt mål.

Och nu ska jag äta, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0