Sjuk som vanligt.

Nu sitter jag här och dricker chaite med honung och mjölk. Allt för att få halsen att inte göra ont och för att få huvudet att sluta dunka så jag kan sätta mig ner med bindningsläran. Vilket kommmer bli svårt då jag har hundratjugo andra saker jag vill göra mer. Men tentan på måndag måste komma före, dock får jag inte dansa ikväll så jag har hela kvällen på mig med.

På tal om någonting helt annat så tänkte jag på någonting Sara skrev för ett tag sedan, om nischandet av bloggar, jag vet med att jag borde göra det, men vem orkar skriva en helt modebaserad blogg? Eller en blogg som bara handlar om skolan, dansen eller hockeyn? Inte jag! Jag vill skriva om mina känslor, jag vill skriva om allt jag vill.

Fast kanske borde jag inrikta mig åt något håll, men åt vilket då? Jag läser ju knappt modebloggar alls själv för att de bara är massa bilder på dagens outfit, som oftast inte alls är speciell. För det är inte det jag vill se, kanske om det står någonting med. Men inte bara det.
Den mest inriktade bloggen jag läser är faktiskt Carl Bildts, och till och med den handlar om vad han gör, bara lite mer förklarande av vad som händer i världen. Samtidigt är den lättsammare än vad man kan tro och faktiskt underhållande.

Aja, jag får se hur det blir med inriktandet av det hela. Kanske skulle jag testa det olika i några veckor var och se om jag känner för någonting av det, eller så låter jag det vara som det är. We'll see.

Kommentarer
Postat av: Andrea

bilder kommer på väggen :) Glömde fota innan jag åkte hem :P Men det var skiitkul att tapetsera. Do it! :)

2008-10-24 @ 11:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0