Det är scary.

Jag vet inte vad problemet med mig är, jag försöker äta. Och tvingar i mig så mycket det går. Men det går helt enkelt inte, jag måste vara sjuk. Men men, det går nog över hoppas jag. Annars svälter jag väl ihjäl, blir en pinne och tuppar av. Roligt värre.

Fikade med Elin idag, sedan skulle vi gått på Wall-E, men det får bli en annan dag för trots att vi uttryckt oss bestämt på punkten att det var engelskt tal fick vi den på svenska. Så vi fick pengarna tillbaka och åkte hem. Vilket leder till att jag har tid på mig att leta efter mina kläder i min mega klädhög som täcker halva mitt rum. Sminka mig och allt sådant innan jag drar ut med Maja och vän.

Jag som inte skulle gå ut. Äh, man lever bara en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0