Det blir aldrig som man tänkt sig

Igår skulle jag varit en bland 17000 som var å liseberg och såg min Håkan stå på scenen. Men så blev det ej, planerna ändrades och jag skulle ut med Johannes och hans vänner. Men redan innan sa jag att jag går var som helst utom till flames.

Det var dealat och vi åkte bussen, tills hans kära vänner helt till punkt och pricka var inne på förfest på flames och sedan dra vidare. Då bestämde jag mig för att åka med Natlhalie och Kim till mitt kära Chez. Där jag skulle umgås med dem fram till att pojkarna drog vidare. Men det gjorde dom aldrig, så i langade Trädgårn istället. Dans, dans, dans! Och det var bra även om jag aldrig fick vara på stora, men nästa gång så.

Därefter blev det hemfärd, sova, och nu till jobbet för att senare dra till Lindholmen, Backateatern, för att titta på Sjunde blinget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0