God Morgon.

Tidigt som få är klockan, var tvungen att se efter i vilken sal vi var. 404, så att jag hittar sedan. Att jag tänkt hinna gå till skolan på typ 3 sekunder har inte med saken att göra, jag vägrar att ta bussen så jag är där en halvtimma innan. Icke sa Nicke.

Helt dödstrött är jag med, kan kansk bero på att jag först satt uppe till 3 igår, sedan precis hade somnat i princip när en viss person ringer och ska hålla mig vaken till halv 6. Synd att denne blev väckt och skulle jobba sen iaf. Inte jag, men vid 12 vaknade jag ändå. Segt!

Chillade den tiden av dagen jag hade kvar tills jag skulle iväg till dansen. Roligt det med, även om det är svårt. Och skönt att vi var så få!

Måste även hämta ut biljetterna till 7e blinget, gör nog det idag och får se sedan vm som egentligen följer med. Då har jag iaf biljetter ;)

Nä nu ska jag sova en kvart till och smälta maten, sedan blir det upp och fixa det sista innan det blir rushhour till bussen som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0