If i could erase just one day..

.. it would be the day I met you.

Då hade mitt liv varit otroligt bra just nu, jag hade suttit på jag vet inte vart och haft tequila race istället för att sitta här och blogga. Jag hade inte behövt tänka, jag hade inte behövt gråta. Jag hade helt enkelt inte behövt någonting alls. Ska jag ta nästa tåg imorgon kanske, eller helt enkelt ett nytt. Det sistnämnda låter betydligt mer lockande.

Tur att Nicklas vet när det är dags att bara dyka upp och sätta sig och se så sjukt söt ut på en bänk och vänt apå att jag ska ha pratat klart i telefonen. Jag glömde helt och hållet av varför jag var arg! Bäst är han :)

Fast nu är det dags att sova så jag orkar ta mig upp i morgon och pallra mig till jobbet, när alla andr abeger sig till Scandinavium.

Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Vad gör en blogg till en bra och intressant blogg tycker du ?

2008-09-13 @ 22:18:05
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: sarra

I know how you feel, det första menar jag.. Det är jobbigt... höhö.. <3

2008-09-15 @ 22:21:11
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0