I'm not under your spell anymore.

Egentligen känns det ganska lätt när det kommer till kritan, visserligen är det svårt när jag tänker. Men jag gör inte det så ofta, så jag klarar det. Haha, så ofta. Det har gått ett dygn. Men sist grät jag hela det dygnet, nu känner jag mig fri.
Visserligen låter det mest som vanligt, som varje uppbrott. Men kanske är det för att mina djupkänslor som jag så fint kallar dem, de som kommer efter kär och förälskad, har mer och mer försvunnit. Trots helgen med övernattningar och filmkväll.

Jag vet nog att det är bäst såhär, du är inget bf-material, och jag har tröttnat på runtflängandet. Been there, done that. Och läser du detta förstår du nog med vad jag menar med det, det är inte direkt som om du beter dig speciellt mycket som en pojkvän någonstans. Inget illa, men det är så.

Aja, sjuk och ledig idag. Funderar på en sväng in till stan innan dansen idag, om jag orkar dansa. Headache. Ska köpa hårfärg och leta skoställ.

Nä nu ska vi se när Tess slutar så får hon stå ut med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0