Naglarna ska bli fina

Nu var det bokat och på måndag kommer jag att ha kalasfina naglar. Jag hoppas i alla fall på det, visserligen är det en elev som gör jobbet men med tanke på priset så är det heeeeelt okej.

Jag är ju en såndär person som får ångest över konstiga saker, mest för mat, kärlek och sådant som alla andra får med, men ibland får jag det över att min mascara inte är rätt, byxorna sitter fel eller att magen svullnat lite för mycket av maten. Och nu även för att mitt hår och mina naglar rasar sönder, så problem ett är löst på måndag, inga mera shortieshortie naglar som delar sig och går av. Nu får jag en lång fin, permanent fransk manikyr. Goodie, nästa problem blir håret, funderar på att klippa mig som Uma i Pulpfiction, helt underbar frisyr. Men jag och lugg är väl kanske inte bästa kombinationen, och platta håret varje dag? Njae, men vi får se. Kanske vågar jag, kanske inte.

Nu ska jag iaf  strax kila iväg till dansen, sedan blir det hockey, Kalas!

Kommentarer
Postat av: sarra

sounds goooood!



sv: dansen e bäääst! hahah



O just det, varför var du ej på dansen idag? Tisdag 30 september 2008? hahah



Kramkram

2008-09-30 @ 22:07:05
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: sarra

sounds goooood!



sv: dansen e bäääst! hahah



O just det, varför var du ej på dansen idag? Tisdag 30 september 2008? hahah



Kramkram

2008-09-30 @ 22:07:52
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0