Tröttare än tröttast.

Här sitter jag, så trött att ja ginte längre kan hålla ögonen öppna. Tur att jag är ledig och kan sova hur mycket jag vill, det behövs. Sedan ska jag städa lite, kolla tatuerare och träffa Malin tror jag. Eventuellt utgång med.

Ja det var morgondagen det, skriver i fel ordning känner jag.

Dagen idag har bestått av tidig uppgång, bussfärd till Borås och sedan lektion och genomgång i väverisalen vilket faktiskt var intressant. Även om jag skickade sms en gång i sekunden. Därefter blev det lite grupparbete innan jag begav mig in till stan, nästan köpte ett ciggpaket för att ångeströka. Men det blev en tunika/t-shirt istället. Mycket bättre, för jag hittade inga skor jag ville ha. Tro det eller ej.

Sedan bar det av till ett stycke Salsa och ett stycke MTV. Ont och trött var jag, tröståt godis men någorlunda okej gick det iaf. Bättre nästa vecka!

Sedan skulle jag antilngen på Chalmersfest eller till Borås och festa, men det blev inget utav det, istället hamnade jag här hela kvällen. Skönt det med, har skrattat mycket för man kan ha ruskigt kul över msn :)

Natten till idag var väl inte så jätterolig, mycket gråt och tjafs. Msn-tjafs, väldigt moget. Men jaja, det får man leva med ibland. Allt löser väl sig till det bästa får vi hoppas på. I slutändan i alla fall. Mer än så orkar jag inte skriva här. Det har varit tillräkligt om det och jag har faktiskt släppt mycket av det från igår, men jag står fast vid att det inte löser sig genom att säga upp kontakten helt. Det tyckte jag märkes idag, det ska inte vara tekniskt möjligt att sitta och skratta åt det :)

Men godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0