Kul att vänta så länge.

Jag blir så irriterad på bussarna i Borås att jag inte vet vad jag ska göra. Dom går ju inte, så jag fick gå runt i centrumet och tröstshoppa. Tänkte köpa skor, men det blev ett par örhängen. Bättre det, billigare.

Usch jag är verkligen en shopaholic har jag insett. Och det är inte så himla bra, för min garderob blir bara fullare och fullare. Och jag vill ha mina leggings som jag har beställt, NU!



Jag vill ha ett svar, men jag tror inte jag får svaret jag vill ha. Tyvärr, med tanke på allt du sagt. Men jag vill höra det iaf, eller jag vill inte höra det. Men jag behöver höra det. Så att jag någon gång kan släppa taget helt enkelt. Lättare sagt än gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0