Fiberwig

Jag har alltså fallit för skriverierna om Fiberwig och nu när jag snart behöver en ny mascara införskaffade jag denne, har tidigare levt på Diorshow och när Colossal kom bytte jag till denna då de ger liknande effekt på mina ögonfransar och går att få för halva priset. Men över till mitt test.

Mascaran var lätt att applicera, väldigt lätt och fransarna böjde sig fint. Dock anser jag att borsten var för "vanlig" jag föredrar de korta och tjocka. Men fibrerna lades på fint så inga problem med det. Jag la själv 2 lager, vilket jag tycker brukar ge bäst effekt. Och ni ser nedan skillnaden mellan omålat och Fiberwig, men även för att se ifall den var så bra som påstods använde jag samma metod med Colossal på andra ögat, i detta fall det vänstra. I och med detta skulle jag själv valt att köpa Colossal för 109 kr istället för Fiberwig för 220 kr (Kicks priser). Men hur den sitter efter en hel kväll på stan kan jag dock inte uttala mig om ännu, så det återkommer jag om.

Borttvättningen gick dock bättre med Fiberwig då det klumpade ihop sig och lossnade som en klump, helt utan att lämna färg runt ögat. Och detta kan ju i sig vara guld värt!





Kommentarer
Postat av: Jasmina (Jasse)

Sv: Ja, man kanske kan göra det någon gång, men tänk att läsa en blogg där någon bara bråkar, i nästan varenda inlägg...när man går in på den bloggen så får man bara en massa ngeativ energi =/



Kram.

2009-04-27 @ 12:49:18
URL: http://icebeauty.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv: Jo, det är ju det. Man vill, vill, vill! Jag var nog kanske lite väl överambitiös när jag sa att jag skulle svara på alla kommentarer jag får idag (har över 130 nu :O). Jag ska göra det, men det tar tid! Bloggen är ju inte det viktigaste...

Och när man blir trött på designen, då blir det ju lätt att man bara slänger iväg allt och börjar om.

Håller helt med dig ang den vita designen också.

2009-04-27 @ 20:19:31
URL: http://isabellejo.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Man ser ju ingen skillnad ;) Jag älskar min från loreal. Det är en trogen vän ;) Hoppas du får en fin dag!

2009-04-28 @ 11:56:49
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0