Ikea

Kallade in Patrik för ett besök på stan innan dansen, detta slutade på Ikea där jag fick köpt galgar, doftljus och det jag skulle ha, förvaringslådor. Så nu är min garderob betydligt bättre. Behöver nästan fler lådor, men det kan ju tas efter löning och utrensning av rummet.

Väl på ikea fick jag hålla i mig, jag ville köpa sängar, hyllor och jag vet inte allt. Men jag vet hur min blivande lägenhet, när jag får den ska se ut. Nedanstående saker ska finnas med, kanske en svart eller vit säng istället, med svarta lakan. I vardagsrummet en fondvägg med antingen Parismotiv eller catwalkmotiv. Det ska finnas en Walk in, med speglar och smink belysning. Badrummet ska ha tema skärgården och köket ska ha tema modern lantlighet. Alltså gamla lantliga luckor och en bänk marmor, resten ska vara små loppisfynd med blommor på uppblandat med nya saker. Tänk er även att i den vita bokhyllan ska det finnas röda blommor, små fotografier och flätade korgar. På väggarna ska det vara tavlor med Marilyn Monroe, Audrey Hepburn och fina utklipp ur modetidningar. Självklart skall det någonstans sitta en utav mina frölunda tröjor. Fin fint!



Nu är det däremot dags att vila ögonen lite, upp imorgon för stadsbiblioteket med arbete och sedan skall jag jobba. Sov gott nu alla!

Kommentarer
Postat av: Sofia

tackar :)

2009-04-21 @ 09:03:05
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Malin

Åå jag har hittat en jättefin Marilyn Monroe-bild jag tänkte ha på väggen! :) Men så var det ju det där med ekonomin.. :/

2009-04-30 @ 10:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0