Så sjukt ball.

Titta bara, tänk er 100 tjejer som står mitt på Piccadilly Circus för att Beyoncé i samarbete med Trident ska ha en gratis konsert. Kolla på sammanhållningen, hur tighta de är för att vara så många och hur sjukligt bra de gör det, I'm impressed. Någon som är på att göra detta utanför Scandinavium den 11? Haha, nä men ju närmre konserten är desto mer beslutsångest får jag. Ska jag gå och är det värt att ta så mycket pengar av mig själv? Och någon som känner för att gå med? Eller är det dags för mig att bege mig dit och försöka få biljetter till i november?

För jag vill verkligen, tänk er Queen B där på scenen i Scandinavium igen. Denna gången ensam, och utan mig men jag kan i alla fall minnas tillbaka till den gången jag stod där och skakade hand med henne. Magi!




Ja, jag vet att AnnetteK redan hamnat på framsidan för detta, men jag kunde inte låta bli.

Kommentarer
Postat av: malin

ascoolt! var jag smidigare och mer dansant skulle jag lätt göra det med dig, trots att jag vill spy på beyonce...:P

varför skakade du hand med henne? lät som en spännande historia :)

2009-04-23 @ 22:19:42
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: s . c

asså jag kan fortfarande inte tro att du verkligen skakat haand me henne!!! När var det? asså vilket år? för ja kmr inte ihåg när hon var i skandinavium.. Och gooosh va jag längtar.. JAg kommer typ dööö!! hihi :D

2009-04-23 @ 22:34:19
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0