Andra gången gillt.

Gårdagen bjöd på vin redan klockan fyra, då startade jag och Nathalie det hela. Sedan fortsatte det, kanske därför jag grät som jag gjorde halva kvällen. Men kanske var det befogat. Eller vadå kanske, det var på tiden. Sedan att jag är stans sämsta på att tajma hör inte hit, men även det har sina anledningar. Allt har anledningar, och vi ska alla vara glada för att jag fick lugnat ner mig. Det som började med ett jag orkar inte mera nu, slutade med ett förhållande. Kanske hade det gjort det redan tidigare om jag fått ur mig det. Men nu är det löst, nu ska vi bara få det att inte bli som det blev i vintras.

Spelningen var bra, det jag hörde när jag inte letade efter min piercing. Resten av kvällen på Trädgårn var kung! Man borde börja så tidigt varje gång, då blir man sådär mysigt full isället för full! Kalas! Köpte skor med, men dom visas upp någon dag då de inte är färgade efter slottskogsränn.


Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

ni ser ut å ha riktigt kul =)



så vad tycker du om min nya leksak jag köpt mej idag ? bild finns i det senaste inlägger =)

2009-08-31 @ 00:25:16
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: #Rebecca Sv

Godmorgon! :)

2009-08-31 @ 06:37:37
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

jo visst va det ett bra fynd =) användning lär jag få för den hehehhee .. :D



allt bra idag ?

2009-08-31 @ 13:21:51
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0