Katastrof!

Dagen började med att jag vaknade lite för tidigt, men vid halv tolv kom Patrik så det gjorde inte så mycket. Hann nästan få ordning på mitt rum fram till dess. Jag har fått någon däng, tror att jag håller på att bli vuxen ibland, vill ha ordning och reda. Snyggt och städat, sedan när brydde jag mig om det?

Anyway, så det blev lite mys, en promenad till Holmen och te drickande, innan middagen stod på bordet och stressen kom igång. Fick racea förbi Amhult för att sätta upp en affisch till deras spelning och sedan bar det av till skolan. Hjärtat fick ta bilen och köra den till Backaplan åt mig, det hanns inte med, och lämna nycklarna på jobbet. Frågan är om han vet hur tacksam jag är för det?! Otroligt i alla fall!

Däremot var det fel av mig att stressa dit, allting slutade i KATASTROF! Inte min dag helt enkelt, skuggorna ville inte, ingenting ville. Men jag får öva lite imorgon för att sedan hoppas på att det ska gå bättre på kvällen. Nu ska jag skriva rent, läsa lite och sova gott!

Kommentarer
Postat av: malin

ingen aning, tordes inte pröva den, torkade bara av den. kan ju kortsluta/kortslutas...:(

den är liksom NY!!!

2009-08-18 @ 01:09:13
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: F-bj

Inte den blekaste vart det ligger faktiskt. Har aldrig varit där, men imorgon ska jag dit tänkte jag :) Ligger någonstans vid götaplatsen sa någon, så får åka dit och kolla :) Hur går det med sminkningen, är det roligt :) ?

2009-08-18 @ 13:01:01
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0