Mysdag.

Sitter hos Pat och här lär jag bli klar. Vi har precis kollat på Up, riktigt rolig film som kommer till Sverige i oktober. Den får ni gå och se då, animerad och allt. Väldigt söt faktiskt till skillnad från många andra filmer som inte är animerade, det finns alltid budskap bakom. Jag gillar!

Och nu har jag fått övertalat att P.S. I love you ska visas här, så han får leva med att jag vill uppdatera mig i filmvärlden. Jag vill se filmen alla vännerna pratar om. Så den ska vi se efter maten, som han lagar precis nu. Kanske ska ner och hjälpa?

Har bilder från Parken igår, har en snygg videoblogg som vi spelade in hemma hos mig. har det mesta, men inte här. På kameran så det kommer när jag kommer hem. Vilket blir senast imorgon kväll!



Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: nej stod att han slog dem i världens sexigaste man. men depp är lju lätt snyggare!

2009-08-09 @ 13:59:42
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0