Det vore skönt utan syskon ibland.

Det blev ingen löpning, min syster tyckte att man inte behöver fråga innan man lånar saker så som iPodar och annat man vet personer använder varje dag. Och hon la tillbaka den i bokhyllan tydligen, konstigt nog ligger den inte där och jag har inte sett röken av den. Tyvärr kan jag inte träna utan musik heller, så det blir svårt. Roligt att åka buss 4 timmar imorgon blir det också. Ibland undrar jag varför det är så mycket roligare att ta andras saker och inte använda sina egna. Speciellt när man vet att man irriterar och förstör. Ytterligare en dag förstörd på grund av henne, jag var riktigt pepp på att sminka idag och på att träna. Sen kommer det till låna och jag blir förbannad på henne som vanligt. Nu kännsa det menlöst att göra någonting alls.

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej! jaa tyckte de verkade så lite ja med.. men är intresserad av att gå den utbildningen! :)

jag går i Borlänge, du har också gått på makeupstudion va, om jag inte såg fel? :) vart?

2009-12-14 @ 17:58:01
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0