Nervositet leder till köp.

När min ledighet väl slår in i jul kommer jag att ha någonting att göra. Jag gjorde ett tappert försök att stilla mina nerver, tog en kopp te och började klicka. Klickade hem de tre sista böckerna i Twilight serien, funderade på att köpa alla fyra i en engelskbox men insåg snabbt att jag lika gärna kan läsa dem på svenska.

Nu bär det i vilket fall av till skolan, slutprov 1 av 5 ska ske, en dagsmake och en kvällsmake på äldre. Sofie is bringing the ladies. Och jag, jag ska tacka och ta emot och slänga på sminkningar värda ett MVG. Proffessionell, here I come.









Kommentarer
Postat av: moa

Åh den Twilight vill jag också läsa :P Får nog ta och önska mig den i julklapp xD

Svar:Jag kan lätt hjälpa dig med det Sara, bara kul! ( haha menar du verkligen etiskt tilltalande xD du måste mena estetiskt tilltalande :P) Och nä då måste du skicka typsnittet till alla som läser bloggen ... men man kan ju använda typsnittet i bilder och i annat , bara man tar med typsnittet dit. :)

2009-12-08 @ 21:51:27
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: moa

Sant! det hade vart asballt :D:D Men tyvärr går det ju inte om du inte skriver hel adin text i photoshop gör det till en bild och lägger upp det som en bild i din blogg, haha, lite omständigt dock :P



haha TACK :D:D:D:D

2009-12-08 @ 22:52:41
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: Carro

The Twilight Saga <3

2009-12-09 @ 12:36:59
URL: http://carolinesundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0