Nightblog.

Trött, trött, trött. Funtar på att packa ner datorn nu, tillsammans med färgochberedningboken. Får sitta i studion och plugga imorgon. Magnus behövde lite hjälp med en fotografering, och jag får väl snällt ställa upp. Därefter blir det förhoppningsvis några timmars pluggande innan slutproven startar igen. 3 dagar kvar, lite sorgligt faktiskt.

För övrigt känner jag mig katastrofalt blek, men orkar inte sola. Är det någon som vet en värd brun utan sol, som fungerar i ansiktet? Har en för kroppen, men det dyker inte bara upp en finne utav den där, utan sjuttioelva stycken. gn!



Kommentarer
Postat av: Evelina

eller HUR! Helt sjukt! Ibland önskar man... Sööööt bild sara :D

2009-12-14 @ 11:36:54
URL: http://hihater.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Alltsa jag har ett tips. Men det ar inte riktigt brun-utan-sol.. Eller jo. Fast nej. Haha. Det finns pa typ Ahlens & sa vet jag, vet inte vilket marke det ar.. Inte natt kant iallfall. Det heter bar "Kastanje-vatten". Man kan ibland behova ta nara lager sa att saga for att det ska bli mycket morkare, men jag tycker den ar jattebra for man kan valja sjalv hur pass mycket morkare man vill ha det. Och det ar ingen kram sa man riskerar inte att fa fet hy eller sa... :)

2009-12-14 @ 13:10:25
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0