Nyårssmink 1.

Klänningen är kirrad, skorna lika så. Väska behöver inhandlas. Men det största problemet ligger i sminket. På nyår tycker jag själv att det antigen ska vara glitter, färg och mycket. Eller en klassisk glamoursminkning, helst med en liten skruv på det hela. Har nu suttit och tittat igenom åtskilliga Makeupstore tidningar för att finna de bästa, enligt mig. Är det någon speciell ni skulle vilja ha en liten guide i hur man lägger får ni hojta till så ska jag försöka lösa detta. Och har ni några funderingar över annat gällande sminkningar som passar till vad gäller samma sak, hojta till! Annars är det bara att titta, njuta och inspireras.

Dock blev det svårt för mig att sålla, så jag delar upp det i två inlägg. Här kör vi de lite renare och lite mer klassiska sminkningarna.

Klassisk glamour inspirerade sminkningar.

 


Kommentarer
Postat av: F-bj

Jag tyckte du var fin när du hade rosa, så som du hade i scandinavium när jag träffade dig där :) Hade också velat kunna sminka mig så :)

2009-12-30 @ 13:55:59
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0