Bolt

Idag snodde jag min fars slipmaskin och gick los på ett par jeans, insåg dock när jag var klar att jag inte var halvvägs. But to late, hade annat att göra så ska väl försöka få till resten imorgon. Helst vill jag slipa sönder dem helt, men det blir kanske inte så mycket att ha på sig då. Vi får i alla fall se om jag hinner göra det imorgon, för jag jobbar ju stängning. På alla hjärtans dag och allt.

Idag har det i alla fall blivit bio, med Elin såg jag Bolt. Det var en väldigt mysig och söt film, perfekt nu när kylan kryper sig på och det är mörkt. Blev dock utan 3D effekter, men kanske blir det att bege sig in i biomörkret igen och titta på den en gång till för att se hur den blir då.

Ibland undrar jag varför "barnfilmer" har mycket bättre handling än vuxenfilmer. Här handlar det om att inte ge upp, om att kämpa in i det sista för det som betyder mest. Att aldrig svika en vän trots att allting man någonsin trott på är lögn, och att ta sig från New York till Hollywood och finna nya vänner på vägen. En katt, en hund och ett marsvin, och ändå skapa det bästa teamet.

Haha, eller så är det bara för att det är en film på min nivå, som jag förstår mig på. För jag tycker faktiskt att den var bra, trots att Nemo alltid kommer att vara bättre.


Har nu suttit och haft tråkigt och meckat med Beccas design på bloggen, kanske inte den bästa. Men det är i alla fall någonting, blir lite sugen på att göra om min. Men ska titta på bilderna jag tog med Peter, kanske ta några till och se om det finns några som passar in där, så jag inte gör om den det första jag gör sedan.


Men kolla in hennes så länge, Mitt liv som hockeyhora.

Kommentarer
Postat av: K

Har bolt här hemma och har tänkt få tummen ur snart och se den..Hoppas den är bra =)

2009-02-14 @ 14:15:49
URL: http://kyshtomat.blogg.se/
Postat av: Marju

kan inte mer än hålla med om din åsikt om barnfilmer! :*

2009-02-17 @ 14:54:13
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0