Diamond dogs!

Tess, en barndomsvän till mig, som helt plötsligt lämnade mig för London och vi glömde av varandra totalt för att sedan finna varandra när jag nollade henne förra året. Hon fyllde 18 igår och det betydde utgång, så för min del blev det att efter jobbet bege mig hem för att fixa till mig lite. Därefter bar det av ut på stan, denna gången till Diamond dogs för att se stämningen där.

Inte fullt ös kanske, men trevligt med billig dricka och liveband. Faktiskt ett riktigt bra, lite mer BD stuk än på de andra som var metal. Om inte annat blev jag kär i killens röst. Så vi satt mest och lyssnade, pratade lite granna och blev salongsberusade, läs jag kan dricka och veta när jag ska sluta utan att vara full. Så nu ska det bli vår grej, söndagar på Diamond, here we come!

Ganska tidig hemgång, med för mig en eg resa på Grön express för att hamna hos pojken inatt. Där jag sov tills det var dags att åka till arbetet för en väldigt död dag, behövde jag som inte kände mig okej. Helt avdomnad typ, jag börjar skrämma mig själv nu mera. Men det går över, annars blir det doktorn.



Nu ska jag, efter ett förslag från en vän titta på Schindler's list, för jag kom inte ihåg att jag sett den. Och jag behöver gråta, så det blir nog bra. Att Spielberg har lekt på den gör det inte sämre, Munich, Catch me if you can, Jurassic Park, ET Me like!

Kommentarer
Postat av: hannah

ja, inte helt fel :)

2009-02-17 @ 11:22:43
URL: http://hannahslife.blogg.se/
Postat av: Daja

vilka läckra boots =)

2009-02-20 @ 23:54:56
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: K

DD är ett ganska coolt ställe.. Inte riktigt i min stil folket där och så men det är grymt skönt att komma till något annat ställa och träffa nytt folk!

2009-02-22 @ 09:40:21
URL: http://kyshtomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0