Svimmanfall är kanske inte det bästa.

Tror att det är dags för mig att gå till läkaren nu. För detta kan inte inte längre vara på grund av maten, jag har kämpat så hårt det senaste med att äta frukost, lunch och middag. Och inte bara äta när det ska vara, utan äta riktigt. Till och med ätit mellanmål ibland.

Ändå står jag på jobbet idag och måste hålla i mig för att allting snurrar, inte lite lätt utan så att jag verkligen måste hålla i mig hårt för att inte ramla. Det kan inte vara därför längre, det måste vara något annat. Jag har redan ätit järntabletter, det hjälper inte. Så blodbrist kan det inte vara. Om inte detta slutar och huvudvärken släpper så vet jag inte vad jag gör. Häller i mig så mycket alkohol att jag inte vaknar igen. Kanske.

Men jag har lovat, att aldrig mer dricka så mycket. Att jag ska sluta upp med att röka så fort jag får panik, bara släppa saker och inte tjata och bråka om så mycket. Sedan att jag aldrig håller det jag lovar är en annan 5a.

Nu skulle jag egentilgen skriva lite om vad jag hittat för söta småsaker jag vill ha. Men det blev tydligen lite annat. Kommer kanske senare, eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: malin

de finns på faktum.nu eller i deras lokal ;)

2009-02-12 @ 22:32:18
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: Frida- Mamma till underbara Benjamin

idag har jag typ bara sovit och haft feber frossa. och vatt hos läkaren. visst va klänningen fräck?=)



händer på alla hjärtans dag?



2009-02-12 @ 22:47:11
URL: http://memystar.blogg.se/
Postat av: K

JObbigt..Hoppas det löser sig!

2009-02-14 @ 14:17:37
URL: http://kyshtomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0