Bruce, Bruce, Bruce.

Är det upp till mig och Carro att ta tag i vad vi sa i somras? För nu skriver aftonbladet att han kommer tillbaka, mannen i mitt hjärta. Denna gången till Stockholm Stadio och jag är inte feg! Två konserter är inbokade, en den 4e och en den 5e juni. Sorry love, I won't be home at your birthday, I'll be chaising Bruce!

Lite kämpigt är bara att det just är Stockholmarna som blir prioriterade, man kan köpa biljetter i biljettkassan där. Och på livenation. Vad hände med kära Gotevent och köa utanför Scandinavium. Gudarna ska veta att jag är lycklig över att vara ledig på måndag och kommer kunna sitta hemma och boka. Någon mer som planerar att besöka Stockholm i Juni?

Jag tänker i alla fall det, speciellt efter att den nya skivan är så underbar, som alla hans skivor är dock. Men denna är faktiskt riktigt bra. Me love, och jag ska köpa den snart :)


Kommentarer
Postat av: Marju

stackars stackars patrik alltså, men känner jag han rätt så överlever han nog haha :)

ibland får man ha två kärlekar ;)

2009-01-20 @ 13:18:03
URL: http://marjuanneli.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, jag trodde du menade Willis, det är en karl det ;)

2009-01-20 @ 19:52:27
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Haha, det roliga är att jag inte alls tänkte på henne när jag klickade bilderna. Läser inte hennes blogg speciellt ofta så vet inte riktigt vad hon hade för header förrän folk började påpeka det :P

2009-01-21 @ 10:56:38
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: elon

hinna med brucekonsert + min student = sant

2009-01-25 @ 18:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0