Fredag

Äntligen en kurs jag verkligen kommer tycka är rolig, i alla fall verkar det så. Kvalitéer på olika tyger, hur de reagerar och hur de ska behandlas. Bomull idag, och fläckborttagning. Låter kanske lite konstigt, men vem har sagt att man ska läsa sådant som är vanligt. Det är ju betydligt roligare att veta hur man ska känna igen hur bra tyger ska kännas och varför man känner det än att bara kunna känna det. Tycker i alla fall jag. Så Materialläraföreläsningarna kommer i alla fall jag medverka på, alla utom den som är under Köpenhamn fashionweek. För då är jag inte hemma, om vi har det då vill säga.

Och skönt att vi kommit igång med Marknadsföringen, Wedins it is. Vi ska få full pott denna gången!



Nu ska jag snart in till stan igen, Patrik landar klockan 5 edan blir det hem till honom skulle jag gissa på och mys. Men vi får se, kanske blir det en runda på stan först?

Kommentarer
Postat av: Natalie

vad pluggar du för något?=)

2009-01-23 @ 18:24:52
URL: http://wintage.blogg.se/
Postat av: Lovisa

"Hej jag heter Sara och är så snygg" ;)

2009-01-26 @ 09:35:49
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0