Fredagen

Det började med absolut ingenting, satt hemma och tittade på Gossip Girl. Me like! Sedan bar det av till Nella en snabbis för att prova klänningar, så nu ska jag köpa lite av henne. Det är lite knas, för hur lika är vi egentligen i klädstil? Men tydligen blir det bra!

Sedan var hem till Malin, färga hennes hår, titta på Lets dance och dricka vin. Efter ett tag kom Elin och vi begav oss ut på stan, slutade på BLVD med lite dans, sprang in i Sandra som mådde bra, speciellt på jobbet idag. För det var dit jag begav mig på dagen idag, 4 timmar. Sedan hem lämna över bilen och sitta här, Gossipgirl maraton för tydligen blir det inte mycket till utgång. Kanske bra för mig, jag behöver sova.

Utöver det sitter jag och diskuterar med Johannes, tjejer och killar är totalt olika. Vi kan under inga omständigheter förstå oss på varandra, så är det. Okej kanske inte riktigt så drastiskt, men nästintill. Det är i alla fall vad vi kommi fram till, dock lyckas vi förstå varandra så kanske stämmer det inte helt.


Ser ut som en mupp, men vad gör det? Outfit, fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0