Katastrof

Någonting jag inte förstår är hur man kan må så bra som jag gjorde efter dansen, vara så glad och faktiskt lycklig. För att sedan crasha totalt, sitta och anse sig behöva beställa storlek 14 på Asos. Fundera seriöst på att sluta äta igen och bara vilja komma tillbaka till den tiden då 40 kg inte var någonting som var svårt att nå, den tiden då allt bara passade. Då inga kläder var försmå.

Iåf har jag haft bad habbits den senaste veckan, ätit lite mycket chips och annat kolhydratigt, druckit väldigt mycket för mycket vanlig mjölk. Så det kan nog kanske vara därför jag känner mig som jag gör, för att magen blir en katastrof när jag dricker det. But still, kan inte allt bara vara enkelt. Kan inte jag bara slippa anstränga mig och bry mig om sådant, men när det fortfarande är det enda som snurrar i hjärnan är detta och jag snart inte orkar hindra det. Snart ger jag upp igen, och då slutar det som i höstas, med en stor jävla katastrof.


Och jag som trodde att allt skulle bli bra denna gången...





 


Kommentarer
Postat av: Andrea

Sluta vara så viktfixerad! vad är det som framkallar den ångetsen egentligen? Ta reda på det och ta tag i den biten istället. Självinsikt.



Det är ju helt vansinnigt det här du håller på med! Varenda lilla kilo du lägger på dig klär dig Sara! Jag vet att de är lätt för en annan att tjata såhär, men ta till dig det! Försök försök! Puss o kram!

2009-01-27 @ 11:51:48
Postat av: Andrea

Sluta vara så viktfixerad! vad är det som framkallar den ångetsen egentligen? Ta reda på det och ta tag i den biten istället. Självinsikt.



Det är ju helt vansinnigt det här du håller på med! Varenda lilla kilo du lägger på dig klär dig Sara! Jag vet att de är lätt för en annan att tjata såhär, men ta till dig det! Försök försök! Puss o kram!

2009-01-27 @ 11:52:01
Postat av: Marju

jag tycker nog minsann att du är fin precis som du är sara :)

2009-01-27 @ 13:41:02
URL: http://marjuanneli.blogg.se/
Postat av: s

Keep on buddy!



Jag kan förstå hur du känner ibland. Men försök att bara inte tänka så. Att du mår som du gör kan även få dina friends att må så för att du kanske inbillar dig attt du inte ser bra ut, ec. Men nu känner jag att jag bara babblar..



Men ska jag säga min åsikt, så tycker jag att allt inte alltid har med utseende att göra. Man måste inte vara pinnsmal etc, Man behöver inte alltid bära tajta tajta kläder på sig.. Jag känner att jag inte vet så mycket om sånt här.. Och så, men jag tycker verkligen inte du ska strunta i att äta för jag tycker du har en underbar kropp, och du borde vara nöjd med det du har.

Jag vill inte att något dåligt ska hända 8-)



Pusspusspusspuss!



p.s jag vet att jag bara babblar, men jag försöker, höhö!

2009-01-27 @ 21:17:07
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: s

Sant. Det är nog inte alls om utseende. Det är hjärnan som pratar.. Eller den så Kallade "inre rösten" Styr.. Kanske.. Jag tror också man måste ha varit i situationen för att förstå..

Typ. Kind of..

Men ge inte upp iaf, fast kanske lätt för mig att säga.. Haha, jag vet att det e svårt. Fast asså att hålla hoppet kvar, typ.. :S haha

<3

2009-01-27 @ 22:26:04
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0