Smink.

Blev precis uppringd av Makeupstudion och blev tillfrågad om jag ville komma in imorgon, tydligen ska de öva inför en plåtning nästa vecka och behöver lite folk att öva på. Och självklart ställer jag upp! Det finns ju ganska mycket, eller om jag ska vara helt ärlig, väldigt mycket att lära utav det. Visst kan sådana sminkningar bli väldigt kreativa och ta ut svängarna lite mycket, men man får ju ändå förslag på hur man själv kan sminka sig, hur man ska lägga allting rätt och kanske till och med nya ideer på vad man passar i. För det är ju så lätt att snöa in sig på en bana.

Så imorgon får ni förhoppningsvis se bilder på hur det blev, kanon hoppas jag på!


Nu måste jag fortsätta plugga Marknadsföring och trikåteknik, sedan plocka ihop allt som ligger överallt på mitt rum så att jag och Nathalie får plats här sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0