24 dagar.

Tiden går fort, och jag längtar och längtar. Avbetalningen är snart halvägs och jag är nöjd som få med det. Det jag längtar till är min kära utbildning, till Makeupartist på Makeupstudion som drar igång den 10 Augusti och fortlöper i 19 veckor. Så under denna tiden blir det inte mycket till hockey för min del, första gången på länge som jag inte innehar ett säsongskort. Och dansen kommer i skymundan. Men det får jag helt enkelt leva med.

Det var bara detta jag tänkte informera om innan jag beger mig till arbetet för att spendera i princip hela dagen där. Vad som sker senare återstår att se.


Kommentarer
Postat av: fanny

sv; haha tack :)

2009-07-17 @ 12:43:52
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: Marju

Sv: hahaha, nej va dum du är, så är det faktiskt inte, även om det lät vettigt haha! ;)



och nu kunde du minsann passa på att kommentera, men inlägget innan när jag skrev att du skulle köpa mig en biljett, nej då fick man ingen kommentar haha! ;D

2009-07-18 @ 01:43:25
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0