Gratisbio

Även jag har fallit, men vad ska man göra när fler och fler får hem presentkort blir man sugen, och lätt är det tydligen med. Så det finns ju faktiskt inte speciellt mycket att förlora på det hela? Det är ju faktiskt gratis! Så mycket att vinna, ingenting att förlora. Precis som det ska vara!

Så ni har ju inte heller någonting att förlora, förutom möjligtvis lite tid. Men vad gör det, ni sitter ju ändå vid datorn ;) Så bli medlem ni med!



Det är sådant här jag roar mig med när släkten åkt hem, i väntan på att sömnen ska lägga sig som en dimma så det blir morgondag och Oslo.

Kommentarer
Postat av: thinspo

Jag tycker det där känns lite läskigt faktiskt :S Vågar inte riktigt lita på att det verkligen är gratis. Skulle vara skit rädd att helt plötsligt få en räkning i brevlådan :S

2009-07-08 @ 00:48:33
URL: http://themana.blogg.se/
Postat av: Frida-Bj

Är det nåt bra då?

2009-07-09 @ 22:19:14
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0