Sista studenten.

Elins student avklarad, roligt att sitta och prata bara sådär. Det var ytterst längesedan det blev någonting sådant med dessa flickor. Långfikor och allt där till har kommit bort, varför kan man fråga sig. Nu har jag skickat över alla filer till det bärbara, så nu ska här rensas innan sömnen kallar. Får se hur detta går.



21. Favoritlåtar just nu

Har för tillfället en Lisa period, så hennes låtar. Framför allt de engelska just nu.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan
Allt med textilen att göra/ allt med ekonomin att göra
23. Stjärntecken
Kräfta
24. En bok jag älskar
The best little girl in the world
25. En film jag älskar
Sex and the city, Step up
26. Tv-program jag gillar
Gossip Girl, Scrubs.
27. Favoritdoft
Helt ärligt säger jag inte den, men annars är det Gucci II
28. Detta äter jag gärna
Kycklingsallad och fisk
29. Dricker helst
Vin, eller den grymma jordgubbsdrinken
30. Favoritgodis
Choklad

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tur i oturen att vara kort alltså. Man kan ha långa fina klackar utan att bli läskigt lång :D haha

2009-06-04 @ 14:33:45
URL: http://sandramudifaj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tur i oturen att vara kort alltså. Man kan ha långa fina klackar utan att bli läskigt lång :D haha

2009-06-04 @ 14:34:07
URL: http://sandramudifaj.blogg.se/
Postat av: ♥ sandra ♥

Åh det är så härligt med studentetiderna :)

2009-06-04 @ 21:23:30
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0