This day

Jag älskar att få paket! Min beställning från HM kom idag, antagligen blir det att sy in klänningen lite på sina håll. Om jag orkar, det var ingen katastrof så att säga. Och resterade var underbart. Väskan var större än vad jag trodde med. Kalasbra!

Anyway, träningen blev bra. Fick rört lite på mig, bra med tanke på vad jag ätit det senaste. Så mycket, som tillsammans med värk, yrsel och illamående fått mig att tro att jag var havande. Men icke sa nicke, som tur var. Fast jag tror fortfarande det ändå, även fast jag vet att det inte är så. Men nu över till någonting annat..

Jag skriver brev, ett utkast på ett riktigt brev, som ska levereras på lördag är det tänkt. Jag struntar i hur det blir, jag vill lämna det. Gör jag bort mig så gör jag. Jag får leva med det, men då har jag gjort mitt bästa. Mer går inte att göra, och mer kan inte avslöjas fören då. Då kanske innehållet avslöjas, och de som vet hoppas jag är tysta.

Förövrigt får jag väl bjuda på denna, såhär har jag rantat runt på arbetet. Dock med en svart tisha med glas på, det ni! Och I'm lovin' it på ryggen, snyggast i stan helt enkelt. Ändrade om lite i Michelles sminkning efter träningen. Ville inte ha bas och hela köret. Annars var det fint! Lite synd att slutsminkningarna, med fotograferingen blivit lite tråkiga. Ingen fantasi, men jag får väl göra min egen twist ändå! Hej jag planerar ett halvår framåt, men har jag koll på min semester?



Sova sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: ida

snyggaste! :)

2009-06-23 @ 11:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0