15 december, 2006

Satt och läste på min gamla blogg som jag hittade, och jag skrattade inte lite när jag läste detta. Jag ser det verkligen framför mig. Doch är det väl ganska internt och typ Nathalie hånger med i detta.

Anyway, det var signering i Nordstan, hela laget skulle vara där och där är jag helt själv för att jag vill ha lite autografer på min tröja.

Efter att ha gått hela laget runt kommer jag till Sundin och slänger ur mig utan att tänka mig för - "Är inte Anton här?"
betänketid - "Axelsson då eller?"
(Men hallå, det finns bara en, visserligen brukar man säga efternamnen men ändå) Han tittar sig omkring. "Han SKA vara här.."
- "Ah men jag har inte sett honom!" Slänger jag ur mig, Då tittar Fransson på mig och ler, sedan tittar han på Sundin och bytar blickar som ser ut som "Naaaw så puttinuttitdå" så börjar dom skratta.
Då kan jag säga att jag tyckte det var pinsamt ;)

Esbjörs och jag diskuterade gifflar för Malin matade mig med sånna ;)
Hans kommentar "Åh fy fan vad gott med gifflar såhär på eftermiddagen!"
Jag svarar glatt "Jag vet! Och dessa är sååå mycket godare än stora bullar".
Då kommer han med "Jaa, och så är de så förädiska för har man tagit en så kan man inte sluta äta!" Då skrattar jag och sedan måste jag gå, för folk stör sig på att jag är så seg med signeringen ;D

Märk att jag inte tänker mig för utan bara drar min tröja över bordet där alla sitter, och när jag kommer till Johansson titar han på mig, ser fundersam ut, letar lite på min tröja och säger "Hallå, din tröja har jag redan skrivit på". Då kommer jag med, "Ja just det så var det ja". Han var ju på Liseberg och signerde den dagen innan ;D

Kommentarer
Postat av: mellen

hejhej, alltid kul med nya bloggar så vill du kan vi följa varandras via bloglovin?

2009-03-25 @ 07:21:21
URL: http://mellen.inc.se
Postat av: Nathalie

haha :D

2009-03-25 @ 10:27:54
Postat av: mellen

Wiie =) lägger till dig nu direkt =)

2009-03-25 @ 11:40:52
URL: http://mellen.inc.se
Postat av: mellen

På bloglovin? du måste klicka på ikonen på min sida =) funkar inte annars sen jag bytte adress.. kram

2009-03-25 @ 13:55:29
URL: http://mellen.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0