Dagens I-lands problem

Nu börjar jag igen, jag har tröttnat på mitt hår en aning, det har ju ingen rolig färg alls. bara vanlig naturlig mörkblond. Visserligen skulle jag ha det för att inte få för mycket utväxt när håret växer ut och blir blondt. Men hur roligt är det? Jag vill byta igen, och tydligen är det fröken Lohans färger som lockar mest. Men vilken?



Egentligen vill jag prova på riktigt mörkt, så som hon har på andra bilden, men det är inte roligt på våren. Ska jag då stasta på det blondare, det är ju ändå vår, eller ska jag lägga i en rödbrunare nyans? Egentligen vill jag färga det nu, men ska kanske vänta någon vecka och fundera. Men vad tycker ni?



Nu blir det åka buss med Aaker, stan och köpa lite småsaker därefter dans och sedan Scandinavium och ishockey.

Kommentarer
Postat av: Marju

satsa på en ljusare färg nu när det blir vår/sommar. hur fint som helst, sen när det börjar gå mot lite mörkare tider igen, så börjar du leka lite med mörka eller röda färger. så jag alltid gjort haha, ljust när det är ljust, mörkt när det är mörkt ehehe.

2009-03-26 @ 14:44:05
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0