Favorit.

Med tanke på min fixering vid mat tänkte jag dra en liten lista jag fann någonstans där ute. Nä men nu kör vi på onödigt vetande. Kan vara trevligt.

favorit-maträtt: Det som lagats med kärlek, men det låter så mesigt. Lax och pasta, spagetti och köttfärsås. Jag är stort fan av pasta.
favorit-krydda: Chili
favorit-pålägg: Philadelphiaost
favorit-frukost: Havregrynsgröt, juice och kaffe. Men det äter jag inte.
favorit-snabbmatställe: Paprika eller liknande salladsbar
favorit-pizza Kebab och Hawaii, om jag någonsin skulle få för mig att äta pizza.
favorit-snacks: chips
favorit-grönsak: Minimorötter, soltorkade tomater, avocado
favorit-frukt: äpple
favorit-skaldjur: Räkor i så fall, äter helst inte
favorit-dryck: Cola light
äckligaste mat: Det finns inte så mycket äcklig mat jag kommit över.
äckligaste dryck: öl.
finns alltid i mitt kylskåp: Philladelphiaost, laktosfri mjölk och äpplen
finns alltid i min frys: Bröd, fisk
mat jag oftast äter: te? Pasta.
mat jag är bäst på att laga: spagetti och köttfärssås
kokt/stekt/friterat: stekt
hemmalagat eller restaurang: Hemma
äta ensam eller äta med andra: Ensam
djur jag äter: Mest ko, kyckling, fisk.
något jag skulle vilja äta som jag aldrig ätit: Existerar säkerligen någonting.


Nu ger jag fan upp, du gav upp allt för någonting som inte finns kvar. Jag har gjort allt för att inte förlora någonting som även du säger att du inte vill förlora. Men du kan ha det nu, för jag orkar inte mer. Sitt du där och tyck synd om dig själv, det blir bättre då kan jag lova. Så slipper du mig och jag kan lägga all den energin jag lagt på oss på någon viktigare.

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv:

detta kommer inte gå över, kommer bara tonas det för det yttre.

2009-03-04 @ 01:10:43
URL: http://storyofsusanna.blogspot.com
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Haha ja MOT klamydia alltså :P

2009-03-04 @ 12:20:09
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0