Jag har inte varit hemma på ett tag.

Därav har det inte blivit någon stor uppdatering.

Fredagen begav sig till ett sent arbetspass som sedan resulterade att jag begav mig för att möta upp Nathalie och co. på Bryggan, utanför hittade jag arbetskamraterna så joinade dem minst lika mycket. Kalas bra blev det , trots att Nathalie och Kimpa åkte hem tidigt. Sandra och jag stannade kvar med workmatesen och vi avslutade kvällen med kebab. Sedan bar det av hem till Lucas, så jag kunde tracka honom med tjat i några timmar tills vi slocknade.

Lördagen började igen på arbetet, denna gång satt jag bara där och väntade på Patrik, tillslut kom han in och vi begav oss in till stan. Jag fick viljan igenom att fascineras av NK modevisningen. Tårarna kom nästan fram när jag insåg att jag offrat det jag älskar mest bara på grund av att mina föräldrar ska bestämma över mitt liv. Cirkus var temat, och vi fick njuta av balett, akrobatik och clowner. Baletten tog fram känslor jag stängt långt inne kan jag tala om. Jag saknar det och ångrar att jag gav upp det.

Sedan var det snabbt hem, äta och sedan åka till Caroline, mysa med Affe och sminkning. För att tillslut bege oss till Johanna för barnkalas, stannade där ett tag sedan bar det av till Bryggeriet denna kväll med. Träffade Maja och dansade lite, sedan blev det Balkan party at Razzia. Fråga inte. Men lite roligt var det allt, dansade och hade oss. Hemgång lite sent, skulle tydligen hem tidigt var det sagt, inte festa heller. Nejnej. Puss på det.

Idag har jag jobbat, och sedan suttit på Le Pain med Malin och pratat om viktigheter i sådär 4 timmar. Och nu sitter jag och letar lägenhet, ska sova. Nytt jobb 9 imorgon bitti. Önska mig lycka till ;)

Langar bilder när jag lagt in dem :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är iofs bra jobbat, jag är nog ganska död fortfarande, trots att jag sov middag i 5 timmar igår. Men man blir ganska sliten efter två baksmällor !! haha

2009-03-16 @ 07:32:56
URL: http://sandramudifaj.blogspot.com
Postat av: Sandra

Aah okej, händer i veckan då :) ?

2009-03-16 @ 21:24:55
URL: http://sandramudifaj.blogspot.com
Postat av: Sandra

Aah okej, händer i veckan då :) ?

2009-03-16 @ 21:25:02
URL: http://sandramudifaj.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jaa mina första par, jag är 174 cm lång med väldigt långa ben som jag inte gillar, med klackar ser dom ännu smalare och längre ut !

Men tänkte ta och vänja mig för det är ju så jävla snyggt !

2009-03-16 @ 21:57:36
URL: http://sandramudifaj.blogspot.com
Postat av: Sandra

haha men benen ser så smala ut..jag vill vara kortare iaf i vissa fall. Jag kanske ska börja med några lite diskretare och lära mig att gå i dom först innan jag kör på riktiga klumpskor ;)



okej gött :) vad dansar du för nått?.. för mig blir det, skola, killen och jag vet inte^^ haha

2009-03-16 @ 22:31:10
URL: http://sa
Postat av: Anonym

åååh jag brukade dansa MTV, StreetFunk, Jazzdans & Pardans innan. saaaaknar det sjukt mycket !



Nee jag läser en KY-utbildning som heter Tekniskförsäljning & Marknadsföring :) vad studerar du då?

2009-03-16 @ 22:38:48
Postat av: maja

Hello!

Det var superkul o se dig! Men det blev inte så långvarit heh balkan fest säger du haha! pussokram

2009-03-16 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0