Min bara min.


Denna, helt otroligt söta klänning snodde jag åt mig från Amanda, snart är den påväg hem till mig och ni kan ju gissa vem som kommer glida runt i den hela sommaren.

Hihihahahoho, Dannyelias!

Övertrötthet och lite för mycket häng på EMD:s blogg det senaste resulterar i att jag roar mig väldigt mycket med konstiga saker. Men puss på det. Snart ska jag laga mat att ha med till jobbet, sedan blir det till att säda, kolla upp kläder som ska säljas, lite plugg förhoppningsvis och sminkning inför kvällen.

Vi ska ut och fira Nathalie lite. Och ja, jag kommer se ut som en discokula i mitt blåa fodral. Skor däremot blir svårare, det är ju snö ute. Kanske trotsar och har mina älsklingar till ändå. Vi får se!










Kommentarer
Postat av: Sandra

Sjukt snygg klänning där :D joo långt hår är fint <3 älskar långt hår!



nee men det låter som en härlig helg, förutom den delen med pluggandet! bättre än min helg blev precis avlämnad av min kille på min prkering, han blev "trött" ;) haha

2009-03-13 @ 17:53:28
URL: http://sandramudifaj.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tror jag det sjukt snygg var den !



haha nee det gick tydligen inte denna dagen ;) men jag drog ut med en tjejpolare som också blev dissad av sin kille och gjorde stan osäker istället :D haha

Hade du en trevlig fredagskväll då?

2009-03-14 @ 16:26:19
Postat av: I Love Travel

Wow vilken snygg design du har!





Kika in på I Love Travel för reseinspiration.

Ha en trevlig helg!

2009-03-14 @ 16:27:37
URL: http://ilovetravel.blogg.se/
Postat av: I Love Travel

Verkligen!

2009-03-14 @ 17:25:50
Postat av: Sandra

Jaa, man lever bara en gång så man kan ju inte sitta hemma. Nee vad kul, roligt när oförväntade vändingar :)



Bakis idag eller?

2009-03-14 @ 17:36:55
URL: http://sandramudifaj.blogg.se/
Postat av: Marju

ehehe, ja jo kanske. haha varifrån kom det ryktet?

2009-03-18 @ 22:53:07
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0