Onsdag.

Igår var det som sagt Live in March, tråkig publik. Jag tyckte väldigt synd om de duktiga dansarna, men tyvärr syndes det på dem att det inte var speciellt roligt för dem heller. Vi försökte få igång publiken lite, men stendöd. Annars var det ett bra arrangemang av dem. För att vara första gången :)

Nu bär det av in till stan för dans, sedan möta upp de som ska med på Patriks bands, Fraction, spelning. Lite krök på Handelspuben kan ju behövas nu tror jag. Jag känner att jag behöver koppla bort en del saker.

Fick också svar om Paris, hamnade som 3e reserv så det var ju inte så roligt. Nu blir det till att leta lägenhet i centrala Göteborg, någon som är på?


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Jag har ingen aning faktiskt, haha. Men det är penecellin iallafall, MOT klampan ;D

2009-03-04 @ 19:01:40
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt snyggt!

2009-03-06 @ 22:04:24
URL: http://soofaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0